Újabb fejlesztések a WHM Cloud programban Ügyféligények alapján!

Tartalomjegyzék

Ebben a fejlesztési csomagban kiemelt figyelmet szenteltünk Partnereink visszajelzéseire, kéréseire. Fontosnak tarjuk az ügyfélszolgálat leterheltségének csökkentését, hatékonyságnövelését is, ezért teszt üzembe helyeztük 0-24 elérhető digitális munkatársunkat, hogy segítségével gördülékenyebbé váljon az ügyintézés.

Beérkezett számlák funkció fejlesztése

Új értesítés jelent meg a program menüsorában, amely arra hívja fel a figyelmet, hogy ha van olyan beérkezett számla, amelynek lejárt a fizetési határideje és még nincs kifizetve. Az értesítésre kattintva megnyílik a bejövő számlák funkció és egy szűrt listában meg is tekinthetjük a lejárt határidejű kifizetetlen számlákat.

Értesítési funkció az új tulajdonosi bejelentésekről

A program menüsorában értesítés jelenik meg arról, ha a weben a lakóportálon keresztül új hibabejelentés érkezik a lakóktól. Ez a funkció akkor érhető el, ha engedélyezve van a szinkronizáció beállításainál a Bejelentés modul.

Csoportos előírás készítés fejlesztése

A csoportos előírások készítésekor is meg lehet adni a terhelési értesítés napja paramétert, amelyet korábban csak az egyedi előírásoknál lehetett megadni. A terhelési értesítés napja azt határozza meg, hogy a kiterhelt előírás a tulajdonos folyószámláján a hónap mely napjával jelenjen meg. Ha a terhelési értesítés napja nincs beállítva, akkor a program alapértelmezetten hónap elsejével terheli ki az előírásokat.

A csoportos előírás készítés szűrési feltétele kiegészítésre került a jogviszony vizsgálattal, így a csak a csoportos előírás érvényességi idejének megfelelő lakókat fogja számba venni a megadott szűrési feltétel mellett. A nem megfelelő jogviszony miatt kiszűrt lakókat az előírások terhelésénél lehet ellenőrizni az előírás nélküli díjfizetők listázásával.

WHM Cloud 0-24 Ügyfélszolgálat

A program felületén a bal felső sarokban elérhetővé vált a digitális asszisztens programunk teszt verziója, amely a program kézikönyvéből és egyéb kiegészítő forrásokból keres információkat a feltett kérdésekre és a felvetett problémákra. Amennyiben nem talál megfelelő válaszokat, akkor elkéri az elérhetőségeket és jelez az ügyfélszolgálatnak. A teszt időszak a rendszer tökéletesítésére szolgál, bízunk benne, hogy őszre sikerül egy hatékonyan működő, valós segítséget nyújtó megoldást biztosítanunk.

Az alábbi gomra kattintva elérhető a programfrissítés verziótörténete a további frissítésekkel:

További népszerű hírek